Alfa Romeo Forum banner

Co chciałbyś, żeby Alfa posortował w pierwszej kolejności?

Tags
priority sort
1.1K views 13 replies 11 participants last post by  GTS  
#1 ·
Głównie jakość wykonania, ale mam też problem z jakością lakieru. Mój w niektórych miejscach zmienił kolor z Rosso Red na różowy jak szminka!
 
#5 ·
quote:<hr /><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Wysłane pierwotnie przez IanM:
<strong>OK, kto nas wkręca i głosował na sporty motorowe i historię?? wink </strong><hr />i'm sure they'll find a way to change their history, but they will never get the hang of building a rattle-free car laughing
 
#6 ·
Głosowałem za obsługą posprzedażną. Opcja serwisowa powinna naprawdę znaleźć się pod tym nagłówkiem. A problemy z budową/elektryką nie byłyby tak przykre, gdybyś wiedział, że po oddaniu do dealera zostaną one odpowiednio rozwiązane.
 
#8 ·
quote:<hr /><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Oryginalnie napisane przez Steve P:
<strong>Głosowałem za obsługą posprzedażną. Opcja serwisowa powinna naprawdę znaleźć się pod tym nagłówkiem. A problemy z budową/elektryką nie byłyby tak niepokojące, gdybyś wiedział, że oddając go do dealera, zostaną one odpowiednio rozwiązane.</strong><hr />Moje myśli dokładnie, Steve. Podobno słyszałem historię, że Jaguar zdołał utrzymać swoją bazę klientów w czasach XJ40 głównie dlatego, że jego dealerzy byli tak pomocni w naprawianiu samochodów. Jeśli w ogóle, to pomogło to uczynić klientów jeszcze bardziej lojalnymi! :D
 
#10 ·
Co powiesz na to, żeby Alfa dała mi samochód?

Za darmo.

Teraz.

GTA wystarczy!

Serio, myślę, że muszą poprawić jakość wykonania, obsługę klienta i przywrócić napęd na tylne koła do gamy... w tej chwili...

Z drugiej strony, jeżdżę 33 (wkrótce zaktualizuję do GTV6, więc co ja mogę wiedzieć o nowych samochodach...)
 
#14 ·
Głosowałem na "Obsługę posprzedażną". Myślę, że wszyscy brytyjscy właściciele Alf prawdopodobnie zgodzą się, że oficjalni dealerzy Alfy są generalnie okropni. Mój lokalny dealer w zasadzie nie jest zły w naprawianiu drobnych usterek, po prostu jego podejście do klientów jest straszne, a na większość próśb odpowiada wzruszeniem ramion i pytaniem "czego oczekujesz od Alfy?" Tak naprawdę mnie to nie dotyczy, ponieważ ogólnie uwielbiam tę markę, ale kontrast z dealerami BMW/Audi (wiem, że to paskudne samochody) jest ogromny i każdy, kto jest przyzwyczajony do tego rodzaju obsługi, nigdy nie kupi kolejnej Alfy. Co jeszcze bardziej niepokojące, mój lokalny dealer został powołany zaledwie 2 lata temu i wydaje się, że zdobył nagrody od Alfy za obsługę - umysł zastanawia się, jak źli są inni!! Nie zamierzam ich wymieniać, ponieważ nie chciałbym ich bardziej denerwować, zważywszy, że mój najbliższy dealer znajduje się 20 mil dalej.