Nu ik de 155 weer op de weg zet, moet ik een paar problemen oplossen. Zoals in andere berichten vermeld, heb ik elektrische problemen die hopelijk worden opgelost door het drogen van de zekeringkast. Ik heb een beetje een ruw lopend probleem als hij koud is. Ik heb een tijdje geleden de MAF vervangen, samen met de nokkenassensor en de Lamda-sensor. Maar aangezien de auto's zo lang geparkeerd hebben gestaan, denk ik dat ze de fout zouden kunnen veroorzaken. Het injectielampje brandt en ik heb de nokkenas met de blokken of anderszins in zoveel verschillende posities gezet dat hij niet de hele tijd in de verkeerde positie kan staan. Ik weet dat er een manier is om de sensoren met een multimeter te controleren, maar waar moet ik over de pinnen naar kijken? (weerstand, niet) ETC. Is het injectielampje zoals het MSCF-lampje op nieuwere Alfa's? Dat wil zeggen, het zou betrekking kunnen hebben op een aantal problemen of heeft het alleen betrekking op het injectiesysteem en de nokkenastiming?
Groeten aan allen:thumbs:
Groeten aan allen:thumbs: